فلاسک ایکیا مدل HETLEVARD

فلاسک ایکیا مدل HETLEVARD

از {{model.count}}
دسته : فلاسک
تعداد
نوع
تعداد موجودی: {{model.stock}}
ویژگی‌های محصول
  • جنس داخلی: استیل ضد زنگ
  • جنس بدنه: استیل ضد زنگ
  • حجم: ۵۰۰ میلی لیتر
  • ارتفاع: ۲۰ سانتی متر
تولید کننده :
فروشنده فروشنده: الو ایکیا
آماده ارسال ناموجود
1,050,000
10%
945,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
مشاوره و خرید در

فلاسک ایکیا مدل HETLEVARD از جنس استیل ضد زنگ با پوشش پودری است که نوشیدنی‌ها را گرم یا سرد نگه می‌دارد. درپوش پلی‌پروپیلن آن با درزگیر لاستیک سیلیکونی نشت نمی‌کند. طراحی آن مناسب جیب‌های کناری کیف و جا لیوانی خودرو است. حجم این فلاسک 17 اونس (حدود 0.5 لیتر) است.

محصولات مرتبط

فلاسک HETLEVRAD ایکیا که از جنس استیل ضد زنگ و پوشش پودری ساخته شده است، نوشیدنی‌های شما را در حالت گرم یا سرد نگه می‌دارد. درپوش آن از پلی‌پروپیلن ساخته شده و دارای درزگیر از جنس لاستیک سیلیکونی می‌باشد. همچنین، صفحه محافظ آن از جنس استیل ضد زنگ و بندهای آن از پلی‌اتیلن ساخته شده‌اند. درپوش کوچک این فلاسک از پلاستیک ABS ساخته شده است.


این فلاسک با داشتن درپوشی که از نشت مایعات جلوگیری می‌کند، ایمنی لازم برای حمل و نقل را فراهم می‌کند. طراحی آن به گونه‌ای است که به راحتی در جیب‌های کناری کیف‌ها و در جا لیوانی خودرو قرار می‌گیرد. با داشتن حلقه کوچک در درپوش، حمل آن بسیار آسان است.


این فلاسک با جزئیات مات و شیک، همواره دمای مناسبی را برای نوشیدنی‌های گرم یا سرد شما حفظ می‌کند. حجم این فلاسک 17 اونس (حدود 0.5 لیتر) است.

جنس داخلی
استیل ضد زنگ
جنس بدنه
استیل ضد زنگ
حجم
۵۰۰ میلی لیتر
ارتفاع
۲۰ سانتی متر
مدت نگهداری
8 ساعت
تولید کننده
IKEA
قابلیت شستشو
دستی
رنگ
مشکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...